2012. január 1., vasárnap

szeles szél.

Szél vagyok. A terasz széle. Veszélyes hely számodra. Hisz egy apró mozdulat,pöckölés,szédülés és már lent is vagy a mélyben és felismerhetetlen leszel.
Szél vagyok. Hideg, szeszélyes és számodra átlátszó. Cirógathatom arcodat, te soha nem fogod észre venni. Tehetek érted sok szépet, te nem értékelsz.
Szél vagyok. Az élet vége. A végtelenség legutolsó pontja. De örök leszek.
Szél vagyok. Átlátszó, de mégis létszükség számodra, nélkülem nem tudsz élni, de még sem veszel észre. De én örök leszek.
Szél vagyok. A szíved széle, ha kiszakítanának belőled, te megszűnnél létezni. Csak te ezt nem fogod észrevenni, mert szél vagyok. Átlátszó, hol hideg, hol meleg...kiszámíthatatlan. Létszükség. Hihetetlen. Végtelen. és Örök.













                                                                             






1 megjegyzés: