2012. január 15., vasárnap

címnélkül,szerintem is hülyeség.

Soha nem lehetek majd az aki vagyok, mert egy valaki mindig lesz aki majd visszahúz és azt mondja: Állj!
 És majd darabokra fogok hullani, minden egyes rántásnál, és a kiáltásom ,majd csak éktelenkedő csönd lesz.
Én is csak egy átlagos ember leszek, semmivel sem lehetek különb senkinél, egy el nem nyomott cigicsikk leszek a hosszú sztrádán, ami hideg, és egyhangú. 
 Szeretnék csak mosolyt csalni az emberek arcára, és azt szeretném, hogy mindenki úgy szeressen, amilyen vagyok. Vörös hajjal, kék szemmel, színes karkötőkkel,fülbevalókkal, és a Tisza cipőmmel. De ne is ez érdekelje őket. Hanem a bennem lakozó másik világ, ami sokkal színesebb, mint az itteni hideg, betonút. 
  Én csak... boldog szeretnék lenni....









...........













önmagammal...







1 megjegyzés:

  1. ÁLLJ! MOSTAZONNAL!!! igenis te leszel az egyik legeslegeslegeslegjobb ember a világn, és az leszel aki szeretnél lenni.. Barbi mi van veled???
    kérlek ne add fel... és igenis, mi így szeretünk. jajj barbiiii. SZERETLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK NAGYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés