2012. január 28., szombat

Mi leszel ha nagy leszel?

     Az elmúlt egy hétben, folyamatosan abba a kérdésbe ütköztem: Na, mi leszel ha majd felnőtt leszel? Az agyam folyton folyvást pörgött,amikor valaki feltette ezt nekem, és többszörös nekifutás után is azt kellett, hogy mondjam: Fogalmam sincs. És nem azért, mert nem érdekel semmi.Mert  egy csomó minden foglalkoztat, de valahogy semmiben sem vagyok olyan jó, amit egész életemben szívesen csinálnék, na meg, amiből meg tudnék élni, ebben a már majdnem csődbe  ment országba.
  És  miközben ezen gondolkodom, hogy  mi is legyen belőlem, jönnek a borzasztóbbnál szörnyűségesebb gondolatok, hogy ha most nem döntöm el, akkor nem is lesz belőlem semmi, és azon múlik a jövőm, hogy melyik egyetemre vagy fősulira megyek.
 Na meg, ha csak a fejem után mennék, valami művész vagy bölcsész útnak vágnék neki, de én is tudom: Nem fogok megélni. (Fotográfus, újságíró ilyesmik. )
De...Én boldog akarok lenni, és olyan felnőtt  életet,munkát akarok, amiért öröm lesz majd reggel felkelnem az ágyból, reggelit csinálni a gyerekeimnek, rendbe szedni a házat, főzni, munkába menni, és maximálisan teljesíteni mindennap.
  De egy dolog azért biztos. Az Úr kezébe adom, hogy azt kezdjen az életemmel amit akar, és úgyis úgy fog rendezni mindent, ahogy a legjobb Nekem.                

Azért, még kétségek közt vagyok..

2 megjegyzés:

  1. barbi? nem jobb ha van egy olyan szakma amit egééész életed végéig szeretsz majd csinálni? a énz az meg nem tökmindegy? jajj barb keresek egy cikket egy nő ről majd elküldöm neked.

    VálaszTörlés
  2. De Zizi,igen. Csak tudod, valahogy mégsem élhetek majd a híd alatt... Mert oké, amit szeretek...de bakker, kitudja mi lesz velünk még 2 év múlva..Most csődben vagyunk. De gondolkodnom kell, meg Bízni. De..a jövőm függ mindenen. És nem csak az enyém..

    VálaszTörlés