2011. december 26., hétfő

szeretet ünnepe

Teljes mértékben el voltam keseredve, hogy én senkinek sem tudom visszaadni azt az örömöt és szeretetet, amit én kapok tőlük. Szenteste előtti éjszaka, mikor már elkeseredésemben már hagytam volna mindent a fenébe, akkor beszélgettem S.D-vel, hogy mit is kellene adnom:
-Írj,az elég személyes.- és igen. írtam. Nekem is megfordult a fejemben,de többet akartam. Mert tudtam, hogy én is többet fogok kapni.
 És rá kellett jönnöm, tényleg azok az ajándékok esnek a legjobban, amik szívből jönnek és személyesek.
Olyan  jól tud esni, amikor az unokatesód elolvassa az egyik versedet, és elsírja magát rajta. És azt gondolom: ha másnak nem, hát már az öröm, ha neki tetszik.
És ettől erőt kaptam. És apróságokból sok mindenkinek tudtam adni. Valaki csak sorokat kapott, de a szívem volt benne.
A karácsony erről szól kedves barátom, hogy azt add a másiknak, amid van. Ami szívből jön. Ha benned csak egy mosoly van, vagy egy ölelés, hát szórd szerte szét a világnak..:)
 Boldog Karácsonyt!


ünnepek után még fejtegetek. igazából már hulla vagyok írni is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése