2011. december 9., péntek

Ja. 20 'random' dolog. na mert ja.


Az első dolog ami eszembe jutott:
Amikor az autóval megyünk, a szaggatott vonalaknál, fa árnyékoknál mindig összeszorítom a fenekem,és felemelem. Ez ilyen gondolatelterelő játék. (1)                








                                               Amikor meghallod, hogy béka, te azt mondod: fúj.
Pedig látod milyen cuki?    (2)                  









Egyetlen mániám: Tisza.    (3)              














Van bennem egy kicsinyke vágy. (4)








Jó,oké. Nem látszik. De legjobb szeretek egyedül lenni.
Merengeni,és gondolkodni...csak úgy lebegni az éterben.   (5)

  







                                                          -Mi a kedvenc színed?
-a szivárvány...:)  (6)






Titkon nyálas zenéket hallgatok, mikor elkap a mélység.  (7)









Mert ha nagy leszek, ilyennel fogok végig pöfékelni a világon.:) (8)








Ha meglátok egy rasta fiút, elolvadok.    (9)











                                                       A táncban elmélyülök, és megtalálhatom a bennem lévő,
elrejtett éneket.       (10)                  








Megismertem..És erősebb lettem.Benne. (11)  










                                                               Büszke vagyok arra, hogy magyar vagyok.
                                                               Akár tetszik, akár nem.
                                                                 Mert igenis egy csodás nép vagyunk, még ha
manipulálhatók, akkor is.   (12)    





(nem találtam semmi értelmes képet.:D)







Számomra egy gyűrű, sosem lehet 'túl' nagy.:)  (13)  













Ha írok, akkor vagyok a legőszintébb... (14)









Új szerelmem: a vörös.
nem mellesleg, fotózni is szeretek.:)   (15)









ó,igen. Tombolni is szeretek. (16)                      











Nem fogok kinőni a mesékből. (17)  









Mert soha nem fogok felnőni teljesen.(18)          













Volt már veled úgy, hogy nem érdekel mit gondolnak rólad mások?
-Na,én mindig így vagyok.:)   (19)                        








Egyik régi barátom: a tenger.(20)  






Bónusz:

tudod a szerelem egy olyasfajta érthetetlen dolog, amely két ember közötti hidat épít, szivárvány malterból és 


bizalom téglából. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése