2011. szeptember 2., péntek

Contrast...

"piros-kék.mágnesváltakozás. normális esetben egyik vonz másik taszít, én nekem most mindkettő vonzza a szemem...(:"


By Zizi





 Nagyon a szívemig nyúlt amit Zizi írt most a mágnesről. Egyszerűen el vagyok alélva,és rögtön posztolni akartam ide.
 Piros-kék. Csodálat. Vonzás-taszítás. Boldogság-szomorúság. Nappal-éjjel. Lány-fiú.
ellentétek,amelyek teli vannak jóval,amelyek kiegészítik egymást,és ha nem lenne az egyik,nem volna másik.


   És számomra ez nagyon fontos, hogy meg legyen az ellentét,mert ettől engem még jobban vonzz a másság.:D Na persze...Nagyon fontos, hogy legyen egy kicsi közös. De azt hiszem mindenben van. Mivel ettől lesznek ellentétek,közbe meg még is egyeznek. Vagy nem is tudom hogy képzelem el ezt az egészet. Pont az a közös bennük hogy ellentétek. 
Nappal és éjjel: mindkettő az emberek életét határozza meg, nappal talpon vagyunk,éjszaka alszunk(legtöbb esetben)   És mind ezt az égen vehetjük észre.:D


Boldogság egy érzelem ami ha előfordul veled, elönti a tested minden egyes zegét-zugát.A talpadtól egészen a  fejed búbjáig. A szomorúság,ugyanígy kezdődik, vagy olyan mintha szétperzselné a forró bánat a lábujjad,majd halad fel a lábadig, majd a gyomrodba jut és teljesen üresnek érzed magad,mintha már hetek óta nem ettél volna, a tüdődbe olyan érzést kelt,mintha elszívtál volna a legerősebb cigarettából egy dobozzal. S a torkodba mar, akár az erőspaprika.... 
Természetesen, vannak kisebbek,nagyobbak.


Vonzás és taszítás pedig egyszerű fizika. Amiből soha nem voltam jó.:D


És a Nő egy ember, amelyből megint rengeteg van. Lehet valaki bombázó, ámbár buta. Akár rettentő okos, de fogszabályzós és kócos. Lehet Laza és hanyag. Vagy Szorgalmas bár bulizós. Kötelességtudó de visszahúzódó.  
És a Férfi... aki ellentéte a nőnek, még is együtt tudnak a legnagyobbat alkotni, Amikor egymásra találnak, akkor lehet azt mondani, Ők egészek. És ennél tényleg nincsen szebb és csodálatosabb. 




Az ellentét számomra ezt jelenti.és tök furcsa hogy idáig jutottam Zizi idézetéből:D






1 megjegyzés: