2011. október 23., vasárnap

Hatalmas nagy arc lett belőle.

Sok noszogatás után, mikor rájöttem, hogy néhány dolgot előbbre kell raknom az értékrangsoromon, elmentem  a kiskőrösi ifi konfira. És ja, egyáltalán nem bántam meg.:)
 Hasonló érzésem volt, mint amikor az "Ez az a nap"-on voltunk. 
  És erről a másfél napról szeretnék kicsit írni.
Voltak előadók, akik sok mindent megmagyaráztak számomra, bennem felmerülő kérdésekre is választ adtak, pedig fel sem tettem nekik, szóval általános tudni valókat mondtak, amelyek egy hétköznapi hívő ember életében kell hogy domináljon.
Az egész konfi címe: Ki vagyok?
Volt aki úgy válaszolt :"Inkább, milyen vagyok?" Megváltott, vagy elveszett? Az  emberek világítótornyok. Forgatják a fényüket,és mi a feladatuk? : a világítás. 
De! Mi van, ha az ablakod tocsog a trutyitól, és hiába forgatod a lámpádat, ha nem látja senki. Kedves jó barátommal beszélgettünk erről péntek este. Ő azt mondta először: "Vagy erősebb lámpa, vagy pedig ablaktisztítás kell"
Természetesen az ablaktisztítás a megoldás. Újra és újra le kell törölni az ablakunkat, és nem elfelejteni világítani... Mert még ha valaki tisztogatja is azt az üveget, ha nem világít, akkor annak is mi értelme?
"Tudod mi a vicces?"-kérdeztem-" nekem az ablakpucolásnál, mindig az van, hogy maszatot maszatra halmozok, és nem látom az egész végét."
De! Még ha akadnak is foltok azon az ablakon, meg kell tenni mindent azért, hogy tisztább legyen mindig.
Idézett egyet a jó barát: A célt tudom, még százszor el nem érem.
                                                 Mit sem tesz. A cél voltaképp mi is?
                                                A cél, megszünte a dicső csatának,
                                                    A cél halál, az élet küzdelem,
                                                 S az ember célja a küzdés maga. /Madách/

A másik előadó ezt a variációt mondta: ,,Az vagy,akinek Isten lát"
Nekem ez azt is jelenti, hogy nem kell foglalkozni azokkal az emberekkel, akiknek nem tetszel, viszont észre kell venned, ha te csinálsz valamit rosszul.
,,Ha már mindenkivel bajod van, nem lehet, hogy veled  van a baj?"

Isten, szeret. És azt akarja, hogy a Földön minden ember a híve legyen, hogy szeretetben éljen, de ha TE nem fogadod be őt a szívedbe, akkor elveszett maradsz. Isten mindig ott van, csak neked kéne annyit mondani : Uram, Veled akarok élni, a te igéd szerint akarok járni, Uram bocsásd meg a bűneimet, és had legyek gyermeked.
S újjá születhetsz, s kapsz új lehetőséget, új életet.Mert Isten hatalmas, és kegyelmes.

Egy nagyon jó dolgot mondtak a sátánról is. " A sátán, olyan mint egy megkötött kutya, csak akkor tud megharapni, ha a területére lépsz."
Szóval, nem a sátán a hibás, ha olyat teszel amit nem kellett volna, amit megelőzhettél volna. 

Teljes szívvel, elmével, lélekkel és erővel kell világítani. Világítsatok mint a csillagok, egyenként, külön-külön. Ne úgy mint a tejút.
 A hit, szeretet,engedelmesség fedhetetlenné tesz.

 Isten egyszülött fiát adta Érted és Értem is. Jézus király lett, vagy mondhatnánk úgy is, hogy "Hatalmas nagy arc lett belőle"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése