2014. február 19., szerda

disappointed.

Biztosan volt már mindenki úgy, hogy már amúgy is elég az életből, éppen egy leheletnyi távolság választja el  attól, hogy kitörjön belőle minden, hogy egy óriásit sírjon, hogy elárassza az egész szobát, hogy megfürödjön a fájdalomban,a félelemben, a múltban. Hogy bemocskolja magát, majd megtisztuljon.
Leültem filmet nézni. 
Felkészültem rá, hogy durva lesz, gondoltam mindenre.
Legalábbis azt hittem.

Egyszerűen nem értem.
Csak nehéz felfognom, nehéz szembenéznem azzal, hogy az egész minden amiben benne vagyunk, 
U n D o r Í t Ó.
Nem, ez nem túlzás.
Az ember
 önző.
kegyetlen.
durva.
elmebeteg.
érthetetlen.
makacs.
elviselhetetlen.
magának való.
anyátlan.
változó.
elesett.
tehetetlen.
vágyakozó.
kétségbeesett.
És mégis szerethető.

Felkészültem a legrosszabbra, hogy hihetetlent fogok látni, 
meg nem történt, túlzott dolgokat.
És mit kaptam?
V a L ó S á G o T.
Csodálkoztok, hogy elkeseredtem, hogy megrökönyödtem?
Ócska és elnyűtt ez a mondat:
 de az igazság fáj a legjobban.
Ez van. 
A film közben többször is a szememhez kaptam és eltakartam, hogy ne kelljen végignéznem, nem akarok szembenézni vele, nem akarom, hogy fájjon, egyszerűen azt akarom, hogy jóra forduljon minden, nem akarom végignézni, utálom az embereket, nem kérek belőlük, 
dögöljenek meg ott ahol vannak.
fúj.

Hát nem vagyok én is undorító?

Az utolsó 10 percben átöleltem magamat és folytak a könnyeim.
Tudtam, hogy nem lehet így vége, biztosan történni fog valami, tudom milyen az ember,
látod, én is várom a rosszat, 
pedig kántáltam magamban, hogy
nem, nem akarom látni,
nem akarom látni, 
nem akarom látni.

Mégis megnéztem.

-Vége van már?
-Végevan.

Nem, valójában nincs vége, soha nem lesz vége, ez már csak ilyen, örökös forgás, 
pörgetik a hintát,
egyszer csak elhányod magad,
akkor letámolyogsz róla, 
megvárod míg elcsendesedik a tenger,
majd visszaülsz,
mert szükséged van az adrenalinra.
Ez éltet.
Ez vagy.

,,Megmondom mit tanultam mindebből,
...
a gyűlölet csak teher, az élet túl rövid a gyűlölködéshez, egyszerűen nem ér annyit..."

Csak teher...

tehát most ezt itt le is teszem.
Én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése