2011. augusztus 6., szombat

Táncház

Most ezen a napon, elég sok mindent zúdítottam rátok. De most a tegnapomat szeretném elmesélni.:DRöviden, megpróbálom:)

reggel korán keltünk Ziziéknél,nagy piros számokkal felírta Zizi a kezemre,hogy "7:13"->Ekkor indult a buszunk.:DÉÉééés,nem késtük le,jessz.:D
Amikor Orgira hazaértem, átöltöztem,és szaladtam a táncos napra.:D Amit anya szervezett.:D
Nagyon megörültem,amikor Dávid betoppant, nem gondoltam volna,hogy már délelőtt eljön, de kellemesen csalódtam.:D
Játszottunk,és táncot tanultuuunk.:)
Nagyon jó volt.
Macával és Boldival cicáztunk. Én voltam a cica,és amikor el akartam kapni a labdát,neki mentem a radiátornak,és most véraláfutásos a vállam és az alkarom, ráadásul fáj is.
 Délutánra konkrét párom volt,és sokan azt mondták,mi voltunk a legjobbak,Szerintem is.:D
Extra csúcs szuper volt minden,kint volt a KTV, volt zsíros kenyér,tea ( amit nem szeretek ) Este táncház volt,élőzenekarral.
Remek volt.
Most pedig úgy fáj mindenem,hogy azt nehéz leírni.
De örülök,hogy ilyen szuper anyukám van,és hogy a kultúrális egyesület is kapott rá,és támogatott minket.
Több ilyet kéne szervezni,mindenhol.

Azt hiszem jövőre  néptáncra fogok járni.:)
http://www.youtube.com/watch?v=JjQmcTiRgvY  egy kis ízelítő..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése