2011. augusztus 6., szombat

könyvecske volt,talán lesz. de még nincs...:)

"A zene elindult, Zoárd és én egyszerre léptünk rá a kötélre, Zoárd egy bottal én pedig egy esernyővel a kezembe. Mosolyogni kezdtem,  és teljesen kitörlődött a fejemből Ármin, egészen addig amíg a 3. sorból rám nem szegezte figyelmét. Én ott helyben leblokkoltam, és az esernyő majdnem kiesett a kezemből. Kezdtem elveszteni az egyensúlyom, szerintem teljesen eltávozott belőlem a gondolkozás és szépen lassan elkezdtem lefelé esni a kötélről."

Azt hiszem...másfél éve, elkezdtem írni egy "regényt". Büszke voltam magamra mert 9 A4-es lapot teli írtam.
Most megtaláltam itt a gépen,és olvasgatom. 
Furcsa,egy lányról szól, akinek a családja egy vándorcirkuszt mozgat,és Napsugár, az akrobata. Megismerkedik egy fiúval, leesik a kötélről előadásközben, a szülők részéről igazságtalanságot érez,hogy lecserélik egy ideig. 

"Az a keserves fáradtság, ami nyomott kezdte elönteni a testem minden zegét -zugát. Éreztem az oldalamban a nyomást, fejemben a lüktetést, a végtagjaimban a bizsergést és úgy éreztem valaki kiszedi a lábaim alól a talajt. Az érdekes csak az volt, hogy nem is álltam, hanem feküdtem."

"Árminhoz egy kedves, szelíd, köszönöm mosolyt dobtam. Ő elkapta, és vissza címzett egy édes, félrehúzódó, szívesen mosolyt."
Imádom,amikor a srácok félrehúzódva mosolyognak.édees.

"Anya arcon csókolt, Szöcsi az orromra adott egy fincsi, nyálas baba puszit, apa pedig a homlokomra. Zoárd mosolygott, majd átölelt. Flóri csak az égbe emelte a kezét és oda böffentette: -Uff, Hugi!- és ki kajtattak a szobámból."

Annyira vicces,mert itthon is pont így zajlanak a dolgok. Azt hiszem,le sem lehet tagadni,hogy akik írnak, ne adjanak legalább egy kicsit magukból,az életükből egy darabot az írásukba.

"A nagy szájtátás közepette, egy határozott mozdulattal hasast dobtam  egy faág átugrása közben, vagyis át akartam ugrani, de a levelek közepében találtam magamat.
      Elég mókásnak találtam és azon vaciláltam, hogy is lehetek ilyen balfék. " 


Ez meg annyira tipikusan én vagyok, hogy az nem igaz.
Na,azt hiszem mára ennyi,holnap megpróbálok valami újat adni.


2 megjegyzés:

  1. továáábírni, megakarom kapni. most. azonnal, te kis szerééény. nemtommi:D hülyevagy?! ezannnnyirajóóóóó(:♥
    zizi.is. büszke.büszke.nagyonbüszke.(':

    VálaszTörlés
  2. komolyan mondod,Zizzke?:):D<3 szerintem gagyi,sőt,minél többször olvasom,annál rosszabb. Na,de majd akkor...:D

    VálaszTörlés