2011. július 22., péntek

Vöröös vááágy...:)

Imádom a hosszú  hajam
Ettől érzem jól magam.
Színe is szép,de már annyira uncsi,
muszály volt az árral szembe futni.

Úgy gondoltam jó lesz a vörös,
azt hiszem az elég dögös.
Így aztán nem ültem resten,
rögtön a fodrászhoz mentem.

Kicsit féltem, hogy rosszul fog állni,
aztán kezdtem ráharmonizálni.
Minden egyes ecsethúzás után,
tudtam, nem cselekedtem bután.

Hajszárítás alkalmával,
boldogságom a magasba szárnyalt.
s mikor hazafelé mentem
Klauval szembe kerekedtem.

Hírtelen, azt sem tudta ki vagyok,
de mikor föleszmélt, már ragyogott.
Az emberek többségének szerintem tetszik.
Bár apa ízlésével erősen vetekszik.

Eszter aztán bölcset szólt
"Büszkén viseld a vörös szót!"
Gondoltam, nem fogok csalódást okozni,
Engem aztán, soha nem kell pofozni.

-Járj színjátszóra ember
írjál,olvassál,verselj!
ígyál sört, bort vagy fröccsöt,
csak piára ne kérj kölcsönt!

Jót tesznek az idióta beszélgetések,
és a másokkal való lepényevések.
Sétálgatva a parkban, a főtéren , az erdőben,
de mindezt csak kiváló erőben.

Nem maradhat el, a sok vicc és szellemes beszólás...
a vörös hajú lánynak ez lesz a megoldás.


1 megjegyzés: