2015. november 2., hétfő

V i C c E s

Szerettem volna hinni neked, mikor azt mondtad, a holnap túl lassú, hogy utolérjen.

Most nézz rám, itt állok, a jövő a pofámba röhög, lám nem voltál elég gyors kisanyám.


Anyám azt mondta, hogy a jövőt meg kell hódítani, harcolni kell vele, szerezd meg kislányom!


Én viszont legszívesebben szanaszét törném-zúznám-rombolnám azt az idiótát,aki ezt kitalálta.


Hódítsd meg te, ha annyira könnyű, had lám, neked hogy megy! Meg  n E k E d! na és N e K e D?


Bagoly mondja a sötétnek mi?! Úgy se hallja senki sem az éjjel, hajnalra meg a saját gondolatával alszik el. Hát hiába az éjszakai huhogásnak.


Szerettem volna hinni neked, hogy félvállról is elbírok az élettel.


Az ember könnyen pofára tud esni, a homok meg nagy mennyiségben nem is olyan egészséges, mint az mondták.


Csak szerettem volna bámulni a tegnapokat, és nem foglalkozni azzal, hogy az orrom hegyéig se látok.


Mert minden mindent tudó egyszer beleőrül a saját jövőjébe, hogy előre tudja mi fog következni.


Mert mindenki tudja, és ebbe belebolondul az is, aki nem fél, hogy mindennek vége
a halál lesz,


Ja! Hogy te nem is hallottad még?!
Hát, sajnálom, hogy lelőttem a 
P o É n T
.

Bár remélem még időben.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése