2013. április 1., hétfő

áprilisbolondjate.

Tehát elmúlt a húsvét. És ahhoz képest, hogy megint úgy volt nem várok locsolókat, elég büdös vagyok. Úgy látszik, ez lesz a sorsom, nem futhatok előle, húsvétkor, a büdösség jár. ezaz!

Mindegyis. Jó volt ez így. Túl vagyok a Mátrix 1-2. részén, és valójában nem vagyok elájulva, vagy nem is tudom. Olyan is-is. Zion város nagyon kedvenc. Ezt majd még kitárgyalom valakivel.

Tegnap egyébként a húsvéti nyuszi, ott hagyta a mamánál a két kisnyusziját, így gazdira leltek Bazsinál és Boginál.Olyan édesek, hogy meg lehet őket zabizni. Zsömi és Bella. (Tehát kisnyusziaink is lesznek, majd lehet venni. édespofák.)
Olyan jó volt, mert miután megkaptuk őket, lefeküdtünk a maminál a szőnyegre és hasunkra raktuk a nyuszikat és ott szuszogtunk együtt.
Olyan mesés volt.
(Zizi, ne aggódj, eljössz hozzánk és kedvedre dögönyészheted őket, 1 év múlva meg majd lesz az albérletünkben):))
El vagyok varázsolódva.

Mamának meg édes Bullmastiff kutyája van,Brutusz:
(Előre is jelzem, hogy ilyen szépséget szeretnék szülinapomra.:))( nini,egy hármas alliteráció)

A húsvéti meglepetések és mindenek előtt pedig videóklippet forgattunk a másik kiscsaláddal. 
Táncoltunk vízben,5 háttérrel egy teremben, szuper jelmezekben, néha idegesen, máskor hülyére röhögve magunkat. Gyerekek,én élveztem! 
Megint nyújtott valami olyat, amit csak közösen tudtunk megcsinálni és igazából ilyenkor jövünk össze a legjobban.
Azt hiszem megérte.
Élveztem.



Így állunk hát, elfáradva, ám de törve nem..:D

Aztán rájöttem, hogy a nyelvvizsgáig 2 hét van, az pedig kevés.
Meg arra is hogy Zizi nem lesz egy hétig, és a többi aurájnos sem. Na de Ziziiiii.

És ma felvettem a tavaszi szoknyámat, mert jó volt az idő..

És itt van még néhány kép, mert végérvényesen megint nem tudok beszélni..:D

Tényleg imádtam az egészet.

olyan ártatlan és gyönyörű.
ők meg csak szimplán ennivalóak..:))






pusziabuksikra.:)



Ezt a zenét meg a táncosoknak küldöm, gondolom nem untátok meg..;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése